Menu
Cos cu produse

FAQ

1. Servicii clienti:

Pentru a ne contacta, ne puteti scrie un e-mail aici: Contacteaza-ne

Nu, nu iti trebuie un cont, dar va recomandam sa va creati un cont.

Avantaje:

  • Vei stii mereu care este statusul comenzii tale.
  • Scazi timpul de inregistrare a unei comenzi.
  • Ai acces permanent la istoria comenzilor tale.
  • Poti sa iti creezi o lista cu produsele favorite.
  • Esti mereu la curent cu noutatile.
  • Poti lasa un review la produse.
  • Returnarea produselor foarte rapida.

Inainte sa iti faci un cont, te rog sa citesti:
1. Termeni si conditii.
2. Confidentialitate.
3. Politica cookie.
4. Prelucrarea datele cu caracter personal.

In momentul in care iti creezi un cont, esti de acord cu cele scrise mai sus.

Cum te inregistrezi? Este simplu.

Pasul 1.

Intra aici: Inregistrare

Completezi cu datele tale personale si esti de acord cu termenii si conditiile, politia de confidentialitate si prelucrarea datelor cu caracter personal.

Avem rugamintea sa parcurgeti urmatoarele articole pentru a stii regulile site-ului.

1. Termeni si conditii.
2. Confidentialitate.
3. Politica cookie.
4. Prelucrarea datele cu caracter personal.

Exista 2 variante de returnare a unui produs.

1. Returnarea unei comenzi care a fost efectuata cu un cont.

Pentru a returna o comanda care a fost efectuata cu un cont, va rugam sa accesati: Contul tau ->

dati click pe comanda pe care doriti sa o returnati si selectati butonul rosu, de returnare.

2. Returnarea unei comenzi care a fost efectuata fara cont.

Pentru a returna o comanda care a fost efectuata fara cont, va rugam sa accesati: Returnari

Termenul maxim de returnare a unui produs este de 30 de zile de la primirea acestuia.


Pasi de urmat:


1. Completeaza si trimite formularul de retur din stanga. Asigura-te ca ai completat corect toate informatiile, inclusiv contul IBAN.
ATENTIE! Contul IBAN reprezinta numarul contului! Nu reprezinta numarul cardului!
2. Verifica produsele sa fie in starea initiala, fara nicio deteriorare.
3. Impacheteaza bine produsele, daca este posibil in ambalajele originale, pentru a fi livrate in siguranta.
4. In cel mai scurt timp, un consultant te va contacta pentru confirmarea returului.
5. Trimite coletul cu ramburs 0 printr-o firma de curierat la adresa Bucuresti, strada Drumul Gazarului nr 43-45 sau vom face noi o cerere de ridicare a coletului
6. Contravaloarea produselor va fi returnata clientului in cont in termen de 14 zile de la primirea coletului.
ATENTIE! Nu trimite produsele inainte de a discuta cu un consultant . Vom refuza coletele pentru care nu a fost facuta o solicitare prealabila. Vor fi refuzate coletele trimise prin Posta Romana.
Va multumim!

2. Comenzi si livrare:

Plata se poate face ramburs (plata se realizeaza in momentul predarii coletului) sau Online - plata securizata cu cardul prin serviciul Libra Pay.

NOTA: La anumite produse, exista posibilitatea ca acestea sa poata fi aduse doar pe comanda speciala din stocul furnizorului, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.

Pentru orice detalii sau intrebari, un reprezentant de la departamentul Suport Clienti, va sta la dispozitie.

Telefon:
0771.542.600

Va multumim!

CUM COMAND:

Online: aveti posibilitatea sa va creati un cont pe site-ul nostru, daca nu aveti deja unul

Telefonic: 0771.542.600 disponibil intre orele: 09:00 - 18:00.

Plata se face ramburs (plata se realizeaza in momentul primirii coletului) sau online cu cardul prin intermediul Libra Pay.

Ne puteti scrie pe e-mail ( la sectiunea contact)  sau ne puteti lasa un mesaj la numarul 0771.542.600 si va vom contacta noi in cel mai scurt timp. Va multumim!

Cost transport:
FAN COURIER -> 11.9  RON ( pe primul kg ) livrare la domiciliu in BUCURESTI
URGENT-CARGUS -> 16.9 RON ( primul kg ) livrare la domiciliu, ORIUNDE IN ROMANIA.

 
Termen livrare:

Confirmarea se va efectua in momentul in care un operator va contacteaza telefonic sau primiti un email de confirmare in care se specifica clar acest lucru. Cat timp, o comanda nu este confirmata, se poate anula fara nici o problema, bineinteles, va vom contacta pentru a va oferi detaliile necesare si recomandarea unor modele asemanatoare.

Livrarea in mod normal, se efectueza in 1-4 zile lucratoare de la confirmarea de ridicare a coletului, insa, exista situatii, in care inlocuirea sau livrarea unor produse, poate ajunge pana la 30 de zile. Desigur, va vom comunica acest aspect.

Ridicare din magazin - valabil doar la plata cu cardul, online: Ridicarea se poate face doar dupa ce un operator BravoShop va confirma comanda. Termen minim 1-2 zile.

IN STOC: produsul se afla in stocul fizic si se poate ridica / livra in baza unei comenzi online, DUPA CONFIRMAREA COMENZII. Comenzile pentru produsele cu statusul IN STOC  vor fi onorate in ordinea cronologica in care sunt inregistrate in baza de date. Toate produsele afisate cu statusul IN STOC  au un numar limita de bucati. Updatarea stocurilor se face conform  celor mentionate mai sus  – in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat cu status IN STOC  sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara. Un produs aflat in stoc nu confirma livrarea acestuita. Confirmarea se va efectua in momentul in care primiti email-ul de confirmare/procesare a comenzii si/sau contactarea telefonica de un reprezentant.


IN STOC urmat de Livrare in 5 zile:  produsul se afla in depozitul furnizorului conform ofertei transmise de catre acesta si se poate ridica sau livra dupa verificarea si confirmarea stocului la furnizor. Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi aduse doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informatia fiind preluata de la furnizor, nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia.


STOC LIMITAT: produsul se afla inca in oferta furnizoilor cu mentiunea ca stocul poate fi limitat, produsele pot fi rezervate la furnizor pe unele comenzi, produsele se pot aduce pe comenzi speciale de la producator care au termen de livrare de la 2 la 60 de zile sau chiar lipsa stoc cu termen de reaprovizionare nedeterminat.


INDISPONIBIL: produsul nu mai este disponibil nici in stocul BravoShop, nici in stocul furnizorului. Aceasta informatie  este afisata pentru produsele care au fost in stoc si nu se mai aduc pana nu dispar din toate ofertele furnizorilor cu care colaboreaza BravoShop.


Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune si confirmarea comenzii si a contractului.

Etapele complete sunt urmatoarele:

Inregistrarea unei comenzi:  se va genera un numar unic automat pentru fiecare comanda inregistrata;

Preluarea unei comenzi de catre un agent de vanzari, in limita programului de lucru afisat pe site la sectiunea Contact (program magazin);

Confirmarea unei comenzi: se face dupa verificarea comenzii si a stocului produselor aflate in comanda. Aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic (e-mail);

Livrarea unei comenzi: se face in urma confirmarii acesteia telefonic sau prin email de catre un operator.

3. Intrebari frecvente

Intrebari frecvente clienti:

In mod normal, factura se afla in colet sau pe colet, sub AWB.

In cazul in care nu gasiti factura, avem rugamintea sa ne trimiteti un email pe contact@bravoshop.ro sau sa ne contactati telefonic pentru a va trimite o copie pe email.

In mod normal, garantia se afla in colet sau pe colet, sub AWB.


In cazul in care nu gasiti garantia, avem rugamintea sa ne trimiteti un email pe contact@bravoshop.ro sau sa ne contactati telefonic pentru a va trimite o copie pe email.


Contacteaza-ne telefonic, pe email sau in rubrica de returnari-inlocuiri: Returnare - inlocuire pentru o rezolvare cat mai rapida.

Contacteaza-ne telefonic, pe email sau in rubrica de returnari-inlocuiri: Returnare - inlocuire pentru o rezolvare cat mai rapida.


Contacteaza-ne telefonic, pe email sau in rubrica de returnari-inlocuiri: Returnare - inlocuire pentru o rezolvare cat mai rapida.




Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la sesizarea facuta de cumparator vanzatorului a lipsei de conformitate a produsului.

In cazul in care nu gasiti factura sau garantia, avem rugamintea sa ne trimiteti un email pe contact@bravoshop.ro sau sa ne contactati telefonic pentru a va trimite o copie pe email.