Termeni si conditii

Termeni si conditii magazin online – BravoShop.ro

Termeni si conditii actualizate Conform cerintelor Regulamentului General pentru Protectia Datelor (GDPR - General Data Protection Regulation (EU) 2016/679 pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

 

1. Introducere

 

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre  SC Bravo Shop Discount SRL, prin intermediul magazinului online https://www.bravoshop.ro/ catre cumparator.

 

SC BRAVO SHOP DISCOUNT SRL este societatea care administreaza domeniul https://www.bravoshop.ro/ si subdomeniile acestuia (numit in continuare "SITE").

 

SC BRAVO SHOP DISCOUNT SRL denumita in continuare “BravoShop” societatea organizata in baza legii romane, cu sediul social in orasul Bucuresti, Sos Giurgiului 126A, Bl 16, Sc 1 Ap 32, avand codul de inregistrare fiscala RO31567154, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/4903/2014, telefon: 0771.542.600.

 

UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare.

 

Prin finalizarea comenzii, Clientul accepta Termenii si Conditiile specificate in acest capitol.

 

Termenii si conditiile acestor servicii pot fi schimbate in orice moment de catre Vanzator, fara a fi necesara o notificare prealabila a Clientului. Clientul are acces permanent la termenii si conditiile utilizarii serviciilor si este obligat sa le citeasca de fiecare data cand acceseaza site-ul nostru.

 

1.1.DEFINITII

 

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

 

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre BravoShop (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre BravoShop si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Vanzator – societatea comerciala SC BRAVO SHOP DISCOUNT SRL denumita in continuare “BravoShop” societatea organizata in baza legii romane, cu sediul social in orasul Bucuresti, Sos Giurgiului 126A, Bl 16, Sc 1 Ap 32, avand codul de inregistrare fiscala RO31567154, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/4903/2014, telefon: 0771.542.600.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Client si Vanzator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Produsele, iar Clientul este de acord sa primeasca aceste Produse si sa faca plata acestora conform detaliilor stabilite inainte de livrare.

Produse – orice produs, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Clientului.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Contract / Termeni si Conditii – o Comanda lansata de Client si confirmata de catre Vanzator. Clientul accepta termenii in care este incheiat contractul la momentul lansarii comenzii. Renuntarea la contract se poate face in conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanta.

NEWSLETTER - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS),asupra PRODUSELOR/SERVICIILOR si/sau promotiilor desfasurate de catre BravoShop intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea BravoShop cu referire la informatiile continute de acesta.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre BravoShop, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Agent de vanzari – persoana angajata la SC Bravo Shop Discount SRL care se ocupa de comenzi

 

Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

 

2. DREPT DE PROPRIETATE

 

Site-ul https://www.bravoshop.ro/ este detinut si operat in totalitate de catre SC Bravo Shop Discount SRL. Folosirea sub orice forma si in orice scop a materialelor publicate pe site (inclusiv numele, designul si structura site-ului, imaginile produselor, texte), fara acordul SC Bravo Shop Discount SRL este interzisa si va fi pedepsita conform legislatiei romane.

 

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE SI PLASAREA UNEI COMENZI

 

Toate informatiile folosite pentru descrierea PRODUSELOR si/sau a SERVICIILOR disponibile pe SITE (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea SC Bravo Shop Discount SRL, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

BravoShop nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata de catre BravoShop ca avand valoarea unui CONTRACT.

Notificarea primita de catre CLIENT, imediat dupa efectuarea COMENZII are rol de informare si nu reprezinta confirmarea COMENZII. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

 

CONTRACTUL se considera incheiat intre BravoShop si CLIENT in momentul primirii de catre CLIENT de la BravoShop, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de confirmare a COMENZII.

Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre BravoShop.

 

Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.bravoshop.ro , cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin care vanzatorul isi desfasoara operatiunile (electronic sau telefonic).

O comanda este compusa din urmatoarele:

bunuri sau servicii regasite in oferta magazinului online mai sus mentionat;

mentiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare, precum si alte mentiuni speciale;

specificatiile cumparatorului.

Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune si confirmarea comenzii si a contractului. 

 

Etapele complete sunt urmatoarele:

Inregistrarea unei comenzi:  se va genera un numar unic automat pentru fiecare comanda inregistrata;

Preluarea unei comenzi de catre un agent de vanzari, in limita programului de lucru afisat pe site la sectiunea Contact (program magazin);

Confirmarea unei comenzi: se face dupa verificarea comenzii si a stocului produselor aflate in comanda. Aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic (e-mail);

Livrarea unei comenzi: se face dupa confirmarea comenzii si dupa stabilirea detaliilor de livrare de catre agentul de vanzari sau livrari si de catre cumparator.

 

Produsele aflate in oferta magazinului online https://www.bravoshop.ro/ se pot vinde numai in baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pasilor mai sus mentionati in timpul programului de lucru al Departamentului de Vanzari.

O comanda neconfirmata nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in baza de date. O comanda care contine produse afisate in site cu urmatorul status: IN STOC, STOC LIMITAT SAU LIVRARE 5 ZILE nu pot fi onorate in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta comanda inaintea ei din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizandu-se.

Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

 

4. Comanda


BravoShop poate anula COMANDA efectuata de catre CLIENT, in urma unei notificari prealabile adresate CLIENTULUI, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

 

     - datele furnizate de catre CLIENT, pe SITE sunt incomplete si/sau incorecte;

     - lipsa stoc a produsului, clientul urmand sa primeasca un cupon de review pentru urmatoarea comanda.

 

Factura se va emite direct  pe baza datelor furnizate de catre dvs, CLIENT.

 

 

5. PRETUL SI STOCUL PRODUSELOR

 

Preturile si stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore pana la 5 zile zile. Preturile din comenzi si proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.

Toate preturile aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

In cazul platilor online BravoShop nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre CLIENT, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai CLIENTUL.

Pretul poate fi modificat de catre BRAVOSHOP in orice moment, fara preaviz.

BravoShop atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, preturile poti fi afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a ANULA comenzile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta si despre preturile/informatiile reale.

 

Stocul produselor comercializate de catre magazinul online www.bravoshop.ro este mentionat astfel:

 

IN STOC: produsul se afla in stocul fizic si se poate ridica / livra in baza unei comenzi online, DUPA CONFIRMAREA COMENZII. Comenzile pentru produsele cu statusul IN STOC  vor fi onorate in ordinea cronologica in care sunt inregistrate in baza de date. Toate produsele afisate cu statusul IN STOC  au un numar limita de bucati. Updatarea stocurilor se face conform  celor mentionate mai sus  – in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat cu status IN STOC  sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara.

IN STOC urmat de Livrare in 5 zile:  produsul se afla in depozitul furnizorului conform ofertei transmise de catre acesta si se poate ridica sau livra dupa verificarea si confirmarea stocului la furnizor. Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi aduse doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informatia fiind preluata de la furnizor, nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia. 

STOC LIMITAT: produsul se afla inca in oferta furnizoilor cu mentiunea ca stocul poate fi limitat, produsele pot fi rezervate la furnizor pe unele comenzi, produsele se pot aduce pe comenzi speciale de la producator care au termen de livrare de la 2 la 60 de zile sau chiar lipsa stoc cu termen de reaprovizionare nedeterminat.

INDISPONIBIL: produsul nu mai este disponibil nici in stocul BravoShop, nici in stocul furnizorului. Aceasta informatie  este afisata pentru produsele care au fost in stoc si nu se mai aduc pana nu dispar din toate ofertele furnizorilor cu care colaboreaza BravoShop.

 

6. LIVRAREA PRODUSELOR

 

PRODUSUL va fi livrat CLIENTULUI in sistem de curierat door-to-door catre CLIENT si se face conform datelor mentionate in aceasta pagina https://www.bravoshop.ro/cum-comand-livrare

Timpii de livrare din pagina mai sus mentionata se aplica din momentul confirmarii comenzii, exceptand zilele nelucratoare si pot varia de la 12 ore la 60 de zile.

In cazul produselor din categoria GAMING, stocul afisat pe site este pur informativ, el necesitand o verificare ulterioara, aceste produse nefacand parte din STOCUL nostru ci se lucreaza cu stocul furnizorului. Termenul de livrare la aceste produse poate varia intre 5 si 15 zile lucratoare.

Din momentul in care o comanda are statusul Finalizat-Expediat, livrarea produsul depinde de firma de curierat Urgent Cargus sau FAN COURIER si nu de BRAVOSHOP.

Nu ne asumam raspunderea pentru orice intarziere a livrarii in niciun altfel de caz.

Vanzatorul nu isi asuma raspunderea pentru nicio situatie ce tine de intarzierea sau neefectuarea expeditiilor, dupa incredintarea acestora catre societatile colaboratoare care efectueaza livrarea coletelor. Aceste situatii tin strict de modul de operare si politica de functionare a firmei de curierat, termenele de livrare afisate pe site in cadrul paginii produsului sau a paginii unde se va selecta modul de transport in momentul comenzii, fiind strict estimative si informative.

 

Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierea expeditiilor, cauzata de conditii meteo nefavorabile, stari de necesitate, dezastre naturale sau alte situatii exceptionale. Ne absolvim de orice raspundere legata de neprimirea produsului in cazul in care clientul nu a putut fi contactat, nu a fost gasit la adresa de livrare sau a solicitat schimbarea datelor de livrare curierului, a amanat livrarea fara o instiintare prealabila, valabile in cazul produselor comandate prin curierat rapid. De asemenea nu ne asumam raspunderea pentru raspunsurile eronate oferite de agentii firmelor de curierat.

Daca comanda nu este livrata in timpul estimat ne puteti contacta prin telefon sau email si noi vom depune toate eforturile in incercarea sa primiti comanda cat mai repede posibil.

In cazul livrarilor prin curierat, cat si prin curierat rapid este recomandat ca dupa receptionarea comenzii, produsul (produsele) sa fie verificate pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomanda verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor, accesoriilor cu care este livrat si al functionalitatii, iar in cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate.

 

Este recomandat ca verificarea sa fie facuta cat mai repede dupa receptionarea comenzii, iar sesizarea facuta in maximum 24 de ore la adresa de e-mail: bravoshop.ro@gmail.com. Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si de preferat cateva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

* Acest termen este aplicabil pentru comenzile expediate din depozitul BravoShop si ale caror produse nu au fost verificate la bancul de proba.

 

7. DREPTURI DE AUTOR

 

Drepturile de autor asupra intregului continut apartin in totalitate BRAVO SHOP DISCOUNT SRL si nu se pot folosi sau copia fara acordul scris al proprietarului.

 

Cei care acceseaza site-ul https://www.bravoshop.ro/ au urmatoarele drepturi:

Explorarea continutului https://www.bravoshop.ro/

Reproducerea, traducerea sau utilizarea informatiilor publicate, numai cu acordul sursei;

Persoana care isi bazeaza deciziile, actiunile sau inactiunea sa pe informatiile continute in acest website isi asuma raspunderea integrala pentru eventualele pierderi suferite;

Fotografiile prezentate au caracter informativ si pot contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului;

Specificatiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fara nevoia de instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

 

8. GARANTII


Toate produsele comercializate de catre magazinul online www.bravoshop.ro , cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si conditiilor comerciale ale producatorilor si distribuitorilor - toate produsele sunt noi (cu exceptia celor resigilate), in ambalaje originale. Garantia produselor comercializate de catre BravoShop este asigurata de catre service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producatorilor, prin predarea acestora in cazul lipsei conformitatii, catre centrul de preluare al garantiilor BravoShop sau direct catre centrele de service autorizate specificate in certificatul de garantie.

 

9. PUBLICITATE

 

NEWSLETTERELE sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

 

In momentul in care, CLIENTUL isi creaza un CONT pe SITE, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de NEWSLETTERE. Optiunea cu privire la acordul exprimat de catre CLIENT, poate fi modificata in orice moment.

 

Renuntarea la primirea NEWSLETTERE-lor de catre CLIENT sau UTILIZATOR se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricarui NEWSLETTER.

 

Renuntarea la primirea NEWSLETTERE-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document.

 

10. DREPTUL LA RETRAGERE - RETURNARE

 

Costul inlocuirii produsului este de 20ron.

In cazul in care s-a trimis un produs defect, deteriorat sau un alt produs, costul va fi suportat de catre noi.

Atentie !

Incaltamintea purtata nu se mai poate returna sau inlocui.

Va rugam sa probati mai intai incaltamintea fara a o purta.

Conditii de returnare-inlocuire :

Inlocuire incaltaminte :

ATENTIE! Incaltamintea purtata sau care prezinta urme de purtare nu poate fi returnata/inlocuita.

Costul inlocuirii produsului este de 20ron.

Va rugam sa probati mai intai incaltamintea fara a o purta.

Cadrul legal

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

 

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:           

 

pentru COMENZILE achitate cu Card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

pentru COMENZILE achitate cu OP / Ramburs/ Card bancar-> prin virament bancar.

 

BravoShop va putea amana rambursarea sumei pana la primirea PRODUSELOR vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi PRODUSELE (se va lua data cea mai recenta).

 

BravoShop isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate CLIENTULUI persoana fizica cu valoarea care rezulta din manipularea PRODUSELOR, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii PRODUSELOR.

 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Produsul se poate returna IMPACHETAT CORESPUNZATOR astfel incat, ambalajul ORIGINAL sa nu fie afectat/deteriorat in urma transportului, in caz contrar ne rezervam dreptul de a refuza preluarea PRODUSULUI/PRODUSELOR.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:

furnizarea de PRODUSE care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile cerute de consumator (cum ar fi incaltamintea sau produsele facute pe comanda);

furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate sau folosite de consumator (cum ar fi aparatele de ras, epilat etc...);

nu pot fi returnate produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

nu pot fi returnate produse care contin in pachetul lor accesorii si consumabile desigilate;

in cazul in care CLIENTUL a returnat un produs ce contine accesorii desigilate, sau se constata ca produsul a fost deteriorat si nu contine toate accesoriile, produsul / produsele se vor returna catre CLIENT.

jucarii, produse pentru copii & bebe : poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate.

 

In cazul in care solicitati schimbarea sau returnarea unui produs din cauze care nu se atribuie vanzatorului, costul transportului va fi suportat de catre cumparator.

In situatia in care doriti sa returnati un produs, puteti opta pentru achizitionarea altui produs din magazin, diferenta de pret urmand sa fie achitata ulterior de catre dumneavoastra sau restituita de catre noi (in cont bancar), dupa caz.

 

11. INFORMATII LEGALE

 

BravoShop nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre BravoShop a oricarei din obligatiile sale conform COMENZII si pentru daune care rezulta din utilizarea PRODUSELOR si SERVICIILOR dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

ATENTIE! Lipsa certificatului de garantie al PRODUSULUI trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia PRODUSULUI pe adresa de e-mail bravoshop.ro@gmail.com . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

Reclamatiile privind deficiente ale PRODUSULUI/PRODUSELOR achizitionate pot fi facute accesand Formularul de Contact.

 

12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

Te rog sa parcurgi Politica de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

 

13. POLITICA COOKIE

Te rog sa parcurgi Politica COOKIE cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.


14. DREPTURILE TALE

Regulamentul general privind protectia datelor prevede o serie de drepturi in legatura cu datele dvs. cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dvs., corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a sesiza autoritatea de supraveghere competenta sau de a va adresa justitiei.

Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dvs. si dreptul la portabilitatea datelor.

 

Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:
dreptul la informare și acces;
dreptul de intervenție asupra datelor;
dreptul la rectificare;
dreptul la ștergerea datelor;
dreptul la restricționarea prelucrarii;
dreptul la portabilitatea datelor;
dreptul de opoziție și procesul decizitional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).

Puteți să vizualizați, să editați sau să ștergeți datele dvs. cu caracter personal din contul de pe pagina dedicata GDPR - BravoShop sau prin solicitare trimisa pe email la bravoshop.ro@gmail.com

Aveti dreptul sa depuneti o sesizare la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele:

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail:anspdcp@dataprotection.ro

Fara a va afecta dreptul dvs de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil in scopul solutionarii oricarei situatii pe cale amiabila.