

-650x550h.jpg)
-650x550h.jpg)
-650x550h.jpg)
-650x550h.jpg)
-650x550h.jpg)
-650x550h.jpg)
-650x550h.jpg)
-650x550h.jpg)
-650x550h.jpg)


-80x80.jpg)
-80x80.jpg)
-80x80.jpg)
-80x80.jpg)
-80x80.jpg)
-80x80.jpg)
-80x80.jpg)
-80x80.jpg)
-80x80.jpg)
Beneficii:
30 zile drept de retur.
Plata online securizata. Pretul include TVA.
                                       
- Disponibilitate: In stoc furnizor
- Producator: Micul Fermier
- Cod produs: GF-0847-S001-G02
DRUJBA GF-0847-S001-G02, 5200 2T 55CC 2.9CP E5 1L16”- 1L SES de la Micul Padurar este o drujba puternica, robusta, usor de utilizat si extrem de practica. Motorul este puternic, eficient, special adaptat pentru un consum redus de carburant si un nivel de emisii reduse. Pentru ca Drujba 5200 2T 55CC 2.9CP E5 1L16”- 1L SES de la Micul Padurar este o drujba puternica si cu o greutate redusa, o puteti folosi atat in gradina si livada, cat si in regim forestier.
Generatia 02 a drujbei Micul Padurar 5200 aduce multiple imbunatatiri fata de generatiile anterioare, si anume: sistemul Super Easy Start (facand astfel mult mai facila pornirea si utilizarea drujbei), un plus de putere (2.9CP), capacitate cilindrica mai mare fata de generatiile anterioare si respecta normele gradului de poluare Euro V.
Amortizoarele anti-vibratii incorporate absorb eficient vibratia, facand astfel munca mai usoara, prin evitarea acumularii oboselii in brate si permitandu-va sa lucrati mai mult si mai confortabil.
Inainte de prima utilizare a produsului, va recomandam sa cititi cu atentie Manualul de utilizare.
Brand | Micul Fermier |
---|---|
Capacitate cilindrica | 55 cc |
Carburator | Pump-film |
Combustibil | amestec benzina:ulei |
Diametru cilindru | 45.2 mm |
Diametru maxim de taiere copaci | 400 |
Dimensiuni | 425*285*260 |
Greutate bruta | 6.7 kg |
Greutate neta | 6.2 kg |
Latime canal (mm) | 1,5mm |
Lungime lama | 16" |
Nivel emisie zgomot | 112 dB |
Numar bucati/bax | 1 |
Numar dinti | 33 |
Putere CP | 2.99 CP |
Putere KW/W | 2.2 kW |
Sistem pornire | la sfoara |
Tip aprindere | CDI |
Tip motor | 2 timpi, monocilindru, racit cu aer |
Turatie | 8500 rpm |
Turatie relanti | 2800-3200 rpm |
Tip benzina | Euro V |
Raport amestec benzina:ulei | 25:1 |
Rezervor carburant | 550 ml |
Rezervor ulei ungere | 260 ml |
Pas lant | 0,325” |
Numar pinteni | 66 |
-
5 stele0%
-
4 stele0%
-
3 stele0%
-
2 stele0%
-
1 stea0%
- (0)
Total Review-uri (0)
apasa aici pentru a scrie un review acestui produs.
Raporteaza review.
CUM COMAND:
Online: aveti posibilitatea sa va creati un cont pe site-ul nostru, daca nu aveti deja unul
Telefonic: 0771.542.600 disponibil intre orele: 09:00 - 17:00.
Plata se face ramburs (plata se realizeaza in momentul primirii coletului) sau online cu cardul prin intermediul Libra Pay.
Ne
puteti scrie pe e-mail (la sectiunea contact) sau ne puteti lasa un
mesaj la numarul 0771.542.600 si va vom contacta noi in cel mai scurt
timp. Va multumim!
Cost transport:
Termen livrare:
O comanda este confirmata doar in momentul in care un operator va contacteaza telefonic sau primiti un email de confirmare in care se specifica acest lucru.
Livrarea se efectueza in 1-4 zile lucratoare de la confirmarea de ridicare a coletului, insa, exista situatii, in care inlocuirea sau livrarea unor produse, pot ajunge pana la 30 de zile. Desigur, va vom comunica acest aspect.
In Stoc Furnizor:
BravoShop face eforturi permanente pentru a mentine stocul actualizat, insa pot exista situatii in care anumite produse cu statusul In Stoc Furnizor sa nu mai fie disponibile sau sa aibe termen de livrare de pana la 30 de zile. In cazul in care plasati o comanda pe unul din produsele cu acest status (In Stoc Furnizor) comanda va fi confirmata ulterior pe email sau telefonic de catre un operator.
De asemenea in cazul in care doriti sa aflati disponibilitatea unui produs cu acest status, folositi butonul Pune o intrebare din pagina produsului dorit.
Pentru comenzile ale caror valoare depaseste 3.000 lei, se necesita un avans sau o plata totala a proformei. Comenzile care depasesc suma de 3.000 lei nu se proceaza/livreaza inainte de a fi platit un avans.