Termeni si conditii

Termeni si conditii magazin online


1. DEFINITII

Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către  SC Bravo Shop Discount SRL, prin intermediul magazinului online www.bravoshop.ro către cumpărător.
SC BRAVO SHOP DISCOUNT SRL este societatea care administreaza domeniul www.bravoshop.ro si subdomeniile acestuia (numit in continuare "SITE").
SC BRAVO SHOP DISCOUNT SRL denumita in continuare “BravoShop” societatea organizata in baza legii romane, cu sediul social in orasul Bucuresti, Sos Giurgiului 126A, Bl 16, Sc 1 Ap 32, avand codul de inregistrare fiscala RO31567154, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/4903/2014, telefon: 0735214833.

UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare.

Termeni se definesc astfel:
  • bunuri și servicii: orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător, cumpărătorului;
  • comanda: document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online www.bravoshop.ro;
  • contract: comanda confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic).
 
2. POLITICA DE VANZARE ONLINE SI PLASAREA UNEI COMENZI

Toate informatiile folosite pentru descrierea PRODUSELOR si/sau a SERVICIILOR disponibile pe SITE (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea SC Bravo Shop Discount SRL, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
BravoShop nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata de catre BravoShop ca avand valoarea unui CONTRACT.
Notificarea primita de catre CLIENT, imediat dupa efectuarea COMENZII are rol de informare si nu reprezinta confirmarea COMENZII. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

CONTRACTUL se considera incheiat intre BravoShop si CLIENT in momentul primirii de catre CLIENT de la BravoShop, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de confirmare a COMENZII.
Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre BravoShop.

Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.bravoshop.ro , cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).
O comandă este compusă din următoarele:
  • bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;
  • mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare, precum și alte mențiuni speciale;
  • specificațiile cumpărătorului.
Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului.  
Etapele complete sunt următoarele:
  • înregistrarea unei comenzi:  se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
  • preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact (program magazin);
  • confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă. Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail);
  • livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.
 
Produsele aflate în oferta magazinului online www.bravoshop.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări.
O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: STOC MAGAZIN, STOC FURNIZOR (DEPOZIT) SAU ÎNTREABĂ STOC nu pot fi onorate în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizându-se.

Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
 
3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR

Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 5 zile zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.

Toate preturile aferente prduselor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

In cazul platilor online BravoShop nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre CLIENT, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai CLIENTUL.

Pretul poate fi modificat de catre BRAVOSHOP in orice moment, fara preaviz.

BravoShop atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, preturile poti fi afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută si despre preturile/informatiile reale.

Stocul produselor comercializate de către magazinul online www.bravoshop.ro este menționat astfel:
 
  • STOC MAGAZIN: produsul se află în stocul fizic și se poate ridica / livra în baza unei comenzi online, DUPĂ CONFIRMAREA COMENZII. Comenzile pentru produsele cu statusul STOC MAGAZIN vor fi onorate în ordinea cronologică în care sunt înregistrate în baza de date. Toate produsele afișate cu statusul STOC MAGAZIN au un număr limită de bucăți. Updatarea stocurilor se face conform celor menționate mai sus  – în consecință pot apărea situații în care un produs comandat cu status STOC MAGAZIN să devină indisponibil în cazul în care acesta a fost confirmat pe o comandă anterioară.
  • STOC FURNIZOR (DEPOZIT): produsul se află în depozitul furnizorului conform ofertei transmise de catre acesta și se poate ridica sau livra după verificarea si confirmarea stocului la furnizor. Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi aduse doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.
  • STOC LIMITAT: produsul se afla inca in oferta furnizoilor cu mentiunea ca stocul poate fi limitat, produsele pot fi rezervate la furnizor pe unele comenzi, produsele se pot aduce pe comenzi speciale de la producator care au termen de livrare de la 2 la 60 de zile sau chiar lipsa stoc cu termen de reaprovizionare nedeterminat.
  • INDISPONIBIL: produsul nu mai este disponibil nici în stocul BravoShop, nici în stocul furnizorului. Această informație  este afișată pentru produsele care au fost în stoc și nu se mai aduc până nu dispar din toate ofertele furnizorilor cu care colaboreaza BravoShop.
 
4. LIVRAREA PRODUSELOR

PRODUSUL va fi livrat CLIENTULUI in sistem de curierat door-to-door catre CLIENT si se face conform datelor menționate în această pagină http://www.bravoshop.ro/index.php?route=information/comand
Timpii de livrare din pagina mai sus menționată se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare si pot varia de la 12 ore la 60 de zile.
 
În cazul livrărilor prin curierat BravoShop, cât și prin curierat rapid este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul (produsele) să fie verificate pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomanda verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor, accesoriilor cu care este livrat si al functionalitatii, iar in cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii, iar sesizarea făcută in maximum 24 de ore la adresa de e-mail: bravoshop.ro@gmail.com. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme. 
* Acest termen este aplicabil pentru comenzile expediate din depozitul BravoShop și ale căror produse nu au fost verificate la bancul de proba.
 
 
5. DREPTURI DE AUTOR
Drepturile de autor asupra întregului conţinut aparţin în totalitate BRAVO SHOP DISCOUNT SRL și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului.
 
Cei care accesează site-ul www.bravoshop.ro au următoarele drepturi:
Explorarea conţinutului www.bravoshop.ro
Reproducerea, traducerea sau utilizarea informaţiilor publicate, numai cu acordul sursei;
Persoana care îşi bazează deciziile, acţiunile sau inacţiunea sa pe informaţiile conţinute în acest website îşi asumă răspunderea integrală pentru eventualele pierderi suferite;
Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului;
Specificațiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără nevoia de înștiințare prealabilă și nu constituie obligativitate contractuală.
 
 
6. GARANȚII
Toate produsele comercializate de către magazinul online www.bravoshop.ro , cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor - toate produsele sunt noi (cu excepția celor resigilate), în ambalaje originale. Garanția produselor comercializate de către BravoShop este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora în cazul lipsei conformității, către centrul de preluare al garanțiilor BravoShop sau direct către centrele de service autorizate specificate în certificatul de garanție.

 
7. DREPTUL LA RETRAGERE - RETURNARE

Potrivit legislatiei in vigoare, CLIENTUL persoana fizica isi poate exercita dreptul de retragere din CONTRACT in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la intrarea in posesie a PRODUSELOR, ulterior expirarii termenului de retragere, pentru orice problema tehnica sau sesizare va fi rezolvata in baza certificatului de garantie.

In cazul in care CLIENTUL persoana fizica solicita retragerea din CONTRACT folosind Formularul de Reragere in cadrul termenului legal, in cazul in care COMANDA este achitata, BravoShop va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii BravoShop de catre CLIENTUL persoana fizica asupra deciziei sale de retragere din CONTRACT. 
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:            

  • pentru COMENZILE achitate cu Card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  • pentru COMENZILE achitate cu OP / Ramburs/ Card bancar-> prin virament bancar.

BravoShop va putea amana rambursarea sumei pana la primirea PRODUSELOR vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi PRODUSELE (se va lua data cea mai recenta).

BravoShop isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate CLIENTULUI persoana fizica cu valoarea care rezulta din manipularea PRODUSELOR, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii PRODUSELOR.


Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Produsul se poate returna IMPACHETAT CORESPUNZATOR astfel incat, ambalajul ORIGINAL sa nu fie afectat/deteriorat in urma transportului, in caz contrar ne rezervam dreptul de a refuza preluarea PRODUSULUI/PRODUSELOR.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:

  • furnizarea de PRODUSE care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile cerute de consumator (cum ar fi incaltamintea sau produsele facute pe comanda);
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate sau folosite de consumator (cum ar fi aparatele de ras, epilat etc...);
  • nu pot fi returnate produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • nu pot fi returnate produse care contin in pachetul lor accesorii si consumabile desigilate;
  • in cazul in care CLIENTUL a returnat un produs ce contine accesorii desigilate, sau se constata ca produsul a fost deteriorat si nu contine toate accesoriile, produsul / produsele se vor returna catre CLIENT.
  • jucarii, produse pentru copii & bebe : poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate.


In cazul in care solicitati schimbarea sau returnarea unui produs din cauze care nu se atribuie vanzatorului, costul transportului va fi suportat de catre cumparator.

In situatia in care doriti sa returnati un produs, puteti opta pentru achizitionarea altui produs din magazin, diferenta de pret urmand sa fie achitata ulterior de catre dumneavoastra sau restituita de catre noi (in cont bancar), dupa caz.


8. INFORMATII LEGALE


BravoShop nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre BravoShop a oricarei din obligatiile sale conform COMENZII si pentru daune care rezulta din utilizarea PRODUSELOR si SERVICIILOR dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

ATENTIE! Lipsa certificatului de garantie al PRODUSULUI trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia PRODUSULUI pe adresa de e-mail bravoshop.ro@gmail.com . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.


Reclamatiile privind deficiente ale PRODUSULUI/PRODUSELOR achizitionate pot fi facute accesand 
Formularul de Contact.